Jäsenille

Miksi olla Kuhmalahden Kisan jäsen?

Kuhmalahden Kisa tuottaa Kuhmalahden alueella liikuntapalveluita monipuolisesti ympäri vuoden. Liikuntaryhmien osallistumismaksut ovat alhaiset ja lasten ryhmistä niitä ei peritä materiaalimaksuja lukuunottamatta lainkaan. Kuhmalahden Kisa ylläpitää myös Puntarin kenttää, joka on tällä hetkellä Kuhmalahden alueen monipuolisin ulkoliikuntapaikka. Jäsenmaksutulojen merkitys seuran toiminnalle on siis suuri.

Kuhmalahden Kisan jäsenmaksu on 10 euroa/vuosi (henkilöjäsen) ja 20 euroa/vuosi (perhejäsenyys). Perhejäsenyyteen voivat kuulua samassa taloudessa asuvat vanhemmat/huoltajat ja heidän alle 18-vuotiaat lapsensa.

Jäseneksi voi liittyä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kuhmalahdenkisa(a)outlook.com. Ilmoita jäseneksi liittyvän nimi (nimet perhejäsenistä), postiosoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Jäseneksi liittymisen jälkeen saat sähköpostiin laskun, jolla jäsenmaksun voi maksaa.

Kuhmalahden Kisalta saa hakea ns. kannustus-stipendiä.
Vaatimuksena Kuhmalahden Kisan jäsenyys, nuori alle 18-vuotias, aktiivisesti urheilua harrastava ja Kuhmalahdella asuva. Kannustus-stipendin jakamisesta ja suuruudesta hallitus päättää vuosittain kokouksessaan.

Jäsenyyden irtisanominen tulee tehdä kirjallisesti sähköpostilla. Jäsenen tehtävänä on huolehtia kuitenkin rästissä olevista ja irtisanoutumisvuoden jäsenmaksuista.